مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-18فرهنگي

شما شهید بشو، من هم برایت شعر می گویم


شعری که برای شهید خرسند قرائت کردم به سفارش خود ایشان سرودم، شهید خرسند در زمان حیاتش در جلسه ای که برای شهدا شعرخوانی داشتم به من گفت فلانی اگر شهید شدم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، عالمان، ادیبان و شاعران بسیاری از زمان های دور تا کنون در شهرستان کازرون می زیسته اند که از افتخارات علمی و فرهنگ و هنر این دیار هستند، کاظم دهقانیان فرد، ادیب فرهیخته، استاد دانشگاه و از شاعران به نام دیارر کازرون و استان فارس است.

  از سال ها پیش او را می شناسم و سعادت حضور در انجمن ادبی وی را داشته ام، او حامی شاعران تازه قلم و ادیبان شعردوست دیار سرسبز کازرون است و مایه دلگرمی آن هایی به شمار می رود که در راه تعلیم و یادگیری در حوزه نویسندگی و شاعری می خواهند حرکت کنند، وی  گنجینه ای با ارزش برای اهل قلم و اهل دل به شمار می رود.

در فرصتی با او به گفتگو می نشینیم.

لطفا خودتان را معرفی بفرمایید، از تحصیلات و حوزه های کاری و فعالیت هایتان برای ما بگویید؟ به نام خداوند جان و خرد  کز این برتر اندیشه برنگذرد  باسلام خدمت شما و دست اندرکاران  پرتلاش خبرگزاری فارس  سلامی چو بوی خوش آشنایی  بدان مردم دیده ی روشنایی کاظم دهقانیان فرد هستم، در مهرماه سال 1357 فوق دیپلم حرفه و فن از تربیت معلم شیراز گرفتم و مدت 10 سال در این رشته به تدریس مشغول شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شما شهید بشو، من هم برایت شعر می گویم

شما شهید بشو، من هم برایت شعر می گویم