مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-18حوادث

از کشف 50 میلیاردی ادکلن های تقلبی تا کشف 490 عدد عینک قاچاق


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلانشهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

در این بسته خبری به گوشه ای از مأموریت ها، حوادث و جرایم می پردازیم.

کشف 50 میلیاردی ادکلن تقلبی در جنوب تهران سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: روز گذشته، در پی اعلام گزارشی مبنی بر فروش ادکلن های تقلبی در یک کارگاه تولیدی غیرمجاز، بلافاصله مراتب در دستور کار تیمی از مأموران نظارت بر اماکن عمومی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و رصدهای اطلاعاتی، با هماهنگی های قضایی، تیمی از مأموران این پلیس به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تهران به کارگاه تولیدی اعزام در بازرسی از این محل 2 هزار و 534 عدد شیشه ادکلن با لیبل و پلمپ های تقلبی کشف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران ادامه داد: در بازجویی های اولیه متصدی این واحد صنفی به بزه ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف و اظهار کرد، با تهیه و خرید چندین دستگاه لیبل زن و دستگاه پلمب، شیشه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف 50 میلیاردی ادکلن های تقلبی تا کشف 490 عدد عینک قاچاق

از کشف 50 میلیاردی ادکلن های تقلبی تا کشف 490 عدد عینک قاچاق