مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-18اقتصادي

صندوق های نوآوری 5 هزار میلیارد تومان به دانش بنیان ها وام دادند


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: صندوق های نوآوری به رغم نوپایی، تاکنون 5 هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان تسهیلات پرداخت کرده اند.

- ، علی وحدت، ظهر چهارشنبه در هفدهمین نشست هم اندیشی مدیران عامل صندوق های پژوهش و فناوری که به میزبانی یزد برگزار شد، اظهار داشت: صندوق های پژوهش و فناوری یکی از اجزای مهم در بحث نظام تامین مالی نوآوری در کشور هستند و در حال حاضر 63 صندوق پژوهش و فناوری در کشور در کنار دانشگاه های مادر فعال هستند و نقش تامین مالی و سرمایه گذاری خطرپذیر را برای شرکت های دانش بنیان انجام می دهند.

وحدت بیان کرد: امروز روز مهمی برای اکوسیستم نوآوری کشور است و رسماً قانون جهش دانش بنیان اجرا شد که نقطه عطفی برای شرکت های دانش بنیان است زیرا بعد از 10 سال که آخرین قانون برای شرکت های دانش بنیان مصوب شد و نقایص بسیاری نیز داشت، امروز شاهد تصویب این قانون بودیم.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در مورد این قانون عنوان کرد: ظرفیت های بسیار مهمی در قانون در گشایش حوزه های مختلف وجود دارد به ویژه در حوزه تسهیلات مالی، حمایت خوبی از صندوق نوآوری و شکوفایی شده و حمایت خوبی نیز از صندوق های پژوهش و فناوری و امکان استفاده از ظرفیت آنها در بخش های مختلف از جمله بازار پولی و بانکها برای هدایت نقدینگی به بخش نوآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های نوآوری 5 هزار میلیارد تومان به دانش بنیان ها وام دادند

صندوق های نوآوری 5 هزار میلیارد تومان به دانش بنیان ها وام دادند