مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-18اقتصادي

واردات بی رویه مواد شیمیایی از موانع موجود بر سر راه اقتصاد


مدیر گروه فرآیند سازمان جهاد دانشگاهی تهران از رشد 65 درصدی میزان تولید و فروش مواد شیمیایی این گروه در سال 1400 نسبت به سال ماقبل آن (سال 99) خبر داد.

- مدیر گروه فرآیند سازمان جهاد دانشگاهی تهران از رشد 65 درصدی میزان تولید و فروش مواد شیمیایی این گروه در سال 1400 نسبت به سال ماقبل آن (سال 99) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر مدیر گروه فرآیند سازمان جهاد دانشگاهی تهران از رشد 65 درصدی میزان تولید و فروش مواد شیمیایی این گروه در سال 1400 نسبت به سال ماقبل آن (سال 99) خبر داد و گفت: بر اساس برنامه پیش بینی شده برای سال 1401، انتظار می رود بتوان با تلاش بیشتر، روند صعودی را ادامه داده و به افزایش درآمد 1.

5 برابری دست پیدا کنیم.

زهره طاهرخانی، در حاشیه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حاشیه با اشاره به سابقه طولانی گروه فرآیند سازمان جهاد دانشگاهی تهران در تولید مواد شیمیایی اظهار کرد که این گروه مواد فعال سطحی را به عنوان محور اصلی فعالیت های خود انتخاب کرده و تحقیقات زیادی در زمینه تولید این مواد انجام داده و تاکنون محصولات شیمیایی چون استرهای سوربیتان (اسپن ها)، امولسیفایر قیر، مواد تعلیق شکن، پتاسیم لائورات، مواد ضدچسبندگی، ماده پوشش دهنده، گلیسرول مونواستئارت، و بسیاری از مواد دیگر را طی سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات بی رویه مواد شیمیایی از موانع موجود بر سر راه اقتصاد

واردات بی رویه مواد شیمیایی از موانع موجود بر سر راه اقتصاد