مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-18فرهنگي

رونمایی از پنچ کتاب کانون پرورش فکری به زبان عربی


پنج کتاب کانون پرورش فکری کودک و نوجوان که توسط ناشر مصری به زبان عربی ترجمه و چاپ شده در غرفه موسسه گرنت ایران در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

- ، پنج کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که توسط ناشر مصری به زبان عربی ترجمه و چاپ شده در غرفه مؤسسه گرنت ایران در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شدند.

حق نشر (کپی رایت) این آثار پیش از این توسط کانون به انتشارات المجمع الثقافی المصری واگذار شده بود و با حمایت طرح گرنت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

اسماعیل جانعلی پور، مدیرکل مجامع تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین رونمایی از این کتاب ها گفت: استفاده از ظرفیت کتاب برای انتقال فرهنگ ها همواره مورد استقبال بوده است.

وی افزود: ترجمه آثار به زبان های دیگر نشان می دهد که کتاب توانسته از مرزها عبور کند و وارد فرهنگ های دیگر شود و طرح گرنت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تقویت صنعت نشر در حوزه بین الملل و گسترش زبان و ادبیات فارسی تلاش می کند و تاکنون توانسته بیش از چهارصد عنوان کتاب را ترجمه و حمایت کند.

احمد رافعی دبیر دوم دفتر حفاظ منافع مصر در ایران نیز در این آیین ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای ترجمه و چاپ آثار ایرانی به زبان عربی مصری گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پنچ کتاب کانون پرورش فکری به زبان عربی

رونمایی از پنچ کتاب کانون پرورش فکری به زبان عربی