مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-05-18سياسي

کنگره 4000 شهید روحانی در «قم» برگزار می شود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور در چهارم خردادماه در استان قم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام امین رضا کمالی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: چهار هزار نفر از روحانیون و طلاب در سراسر ایران در جنگ تحمیلی شهید شدند که 72 نفر از این شهدا مربوط به استان خراسان جنوبی هستند.

وی با بیان اینکه روحانیت نقش مهمی در دفاع مقدس و پیروزی داشته اند، بیان داشت: پشتیبانی، پیشتازی در جهاد و شهادت و حفظ نیروها بعد از عملیات از نقش آفرینی های روحانیت در دفاع مقدس است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور در چهارم خردادماه، تصریح کرد: طی این مراسم دو خانواده شهید روحانی استان به نمایندگی از خانواده های شهدای روحانی استان حضور خواهند داشت.

کمالی شعار محوری کنگره چهار هزار شهید روحانیت را تعهد سرخ از حوزه تا سنگر ذکر و مطرح کرد: همزمان با برگزاری گنگره ملی شهدای روحانی، نمایشگاهی از فعالیت هر استان در دفاع مقدس نیز برپا خواهد شد و نمایندگانی از بسیج طااب استان خراسان جنوبی برای حضور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 4000 شهید روحانی در «قم» برگزار می شود

کنگره 4000 شهید روحانی در «قم» برگزار می شود