مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-18سياسي

ماموریت رییسی به وزارت خارجه درباره مشکل گرد و غبار


رییس جمهور به سازمان محیط زیست مأموریت داد با همکاری وزارت امور خارجه و دیگر دستگاه های ذیربط، از طریق رایزنی با کشورهای همسایه مشکل آلایندگی هوا را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سید ابراهیم رییسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با اشاره به افزایش آلایندگی ها و گرد و غبار در استان های مختلف کشور بویژه استان خوزستان، اظهار داشت: حل ریشه ای این موضوع نیازمند همکاری با کشورهای منطقه و همسایه است.

بر همین اساس رییس جمهور به سازمان محیط زیست مأموریت داد با همکاری وزارت امور خارجه و دیگر دستگاه های ذیربط، از طریق رایزنی با کشورهای همسایه مشکل آلایندگی هوا را حل کنند.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم تأمین امنیت غذایی کشور، خودکفایی در کالاهای اساسی را راهبردی دانست و اظهار داشت: در کنار کارهای روزمره نباید از اقدامات اساسی و زیربنایی غفلت شود.

آیت الله رییسی افزود: تولید یک مسأله اساسی و زیربنایی است و با تقویت تولید داخلی باید ظرف چند سال آینده و در کوتاه ترین زمان ممکن به خودکفایی برسیم تا نیازمند دیگر کشورها نباشیم.

رییسی در ادامه با تأکید بر لزوم اتقان و همه جانبه گرایی در تصمیمات گفت: تمام ارکان دولت در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها همه جوانب را بسنجند تا تصمیمات دقیق و قابل اجرا اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت رییسی به وزارت خارجه درباره مشکل گرد و غبار

ماموریت رییسی به وزارت خارجه درباره مشکل گرد و غبار