مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-18فرهنگي

باید هنرمند تراز انقلاب تربیت کنیم/ انتقاد از فقر استاد خوشنویسی


تعدادی از نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر در ادامه طرح تکریم اهالی فرهنگ و هنر و رسانه با سفر به شهر قم به دیداد 2 هنرمند پیشکسوت عرصه خوشنویسی رفتند.

- به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، در ادامه طرح تکریم و دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، نیکنام حسینی پور به نمایندگی از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر روز سه شنبه بیست و هفتم اردیبهشت با سفر به شهر مقدس قم با حسن آهنگران و سید محمد حسینی موحد از هنرمندان پیشکسوت خوشنویسی دیدار و گفتگو کرد.

حسینی پور در دیدار با حسن آهنگران ضمن ابلاغ سلام مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در جریان روند معالجه این هنرمند پیشکسوت که به علت بیماری دیابت و عوارض آن تحت درمان است قرار گرفت.

مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن قدردانی از چند دهه تلاش این هنرمند در عرصه خوشنویسی گفت: استاد آهنگران زحمات بسیاری در راه حفظ و تداوم هنر خوشنویسی متحمل شدند.

ما قدردان زحمات این هنرمند هستیم و بی شک تکریم اساتید پیشکسوت و حمایت مادی و معنوی از آنها، از مهم ترین وظایف صندوق اعتباری هنر است.

حسینی پور ضمن آرزوی سلامتی کامل برای این هنرمند از پرداخت هزینه های درمانی و پیگیری تأمین مسکن برای استاد آهنگران توسط صندوق اعتباری هنر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید هنرمند تراز انقلاب تربیت کنیم/ انتقاد از فقر استاد خوشنویسی

باید هنرمند تراز انقلاب تربیت کنیم/ انتقاد از فقر استاد خوشنویسی