موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-18اقتصادي

ماجرای صف های شلوغ نان در خوزستان چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، این روزها در نانوایی های محلات اهواز و بیشتر شهرستان های استان خوزستان شاهد صف هایی طولانی برای خرید نان هستیم.

این روزها که اکثر واحدهای نان فانتزی به دلیل گرانی آرد تعطیل هستند، باید ساعت ها در خیابان ها پرسه بزنی تا موفق به خرید چند قرص نان از نانوایی های سنتی شوی.

نانوایی ها کم کار شدند یکی از شهروندان اهوازی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در روزهای گذشته متاسفانه  صف های خرید نان شلوغ بود و حتی در برخی از نانوایی ها که به دلیل عدم کیفیت نانِ شان مورد اقبال مردم نبودند، 20 تا 30 نفر برای خرید نان در صف می ایستادند.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات این است که وزن نانی که به دست مشتری داده می شود نیز آنقدر کم شده که وزن سه نان حتی هم اندازه یک قرص نانِ سابق هم نیست.

امیدوارم که مسئولان مربوطه به این مشکلات رسیدگی کنند.

شهروند اهوازی دیگری نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کم کار شدن نانوایی های سطح شهر گلایه داشت.

او گفت: قیمت نان افزایشی نداشته است اما نانوایی ها کم کار شده اند و میزان ساعت پخت در آنها کاهش یافته است و اغلب مشاهده شده در ساعات موظف پخت، تعطیل هستند.

    شهروندان آبادانی نیز از وضعیت نانوایی های شهرشان شکایت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای صف های شلوغ نان در خوزستان چیست؟

ماجرای صف های شلوغ نان در خوزستان چیست؟