مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-18سياسي

نبود زیرساخت پرونده الکترونیک سلامت در 8 استان/ لزوم بهره مندی از ظرفیت استارتاپ ها


متاسفانه در 8 استان کشور به علت عدم وجود زیرساخت ها امکان اجرای پرونده الکترونیک سلامت وجود ندارد و ما در قانون بودجه یکسال به وزارتخانه های صمت و ارتباطات فرصت دادیم تا زیرساخت ها را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، فاطمه محمدبیگی رییس کمیته سلامت الکترونیک کمیسیون بهداشت مجلس در نشست تخصصی نسخه الکترونیکی؛ در میانه راه ، درباره برآیند 5 ماه از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک گفت: در تیرماه سال گذشته گزارش های متعددی درباره روند اجرای پرونده الکترونیک و تکالیف بر زمین مانده قانونی در این حوزه در برنامه های توسعه چهارم، پنجم و ششم رسید که حاکی از طی روند چند ساله کند و بطیی بود.

این موضوعات در کمیسیون بهداشت به عنوان یک دغدغه مطرح شدند و بعد از طرح این موضوع کمیته جدیدی در کمیسیون تشکیل شد تا به طور مستمر پایش پروند پرونده الکترونیک سلامت را به عهده بگیرد و این وظیفه به عهده من گذاشته شد.

وی ادامه داد: بلافاصله دبیرخانه منسجمی در این حوزه تشکیل شد و به دنبال آن در حدود 80 نفر از صاحبنظران حوزه سلامت گرد هم آمدند و از نظرات کارشناسی آنها استفاده شد.

گزارش فرآیندهای اجرا شده تاکنون در نهادها و وزارتخانه های مختلف جمع آوری شده و بیش از 20 جلسه به طور ویژه در این حوزه با حضور سازمان های بیمه گر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زیرساخت پرونده الکترونیک سلامت در 8 استان/ لزوم بهره مندی از ظرفیت استارتاپ ها

نبود زیرساخت پرونده الکترونیک سلامت در 8 استان/ لزوم بهره مندی از ظرفیت استارتاپ ها