مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-18ورزشي

پرسپولیس را با حمایت هواداران در تبریز شکست می دهیم


مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به دیدار تیمش با پرسپولیس در تبریز و حضور هواداران در این بازی گفت: پرسپولیس را با حمایت هواداران در تبریز شکست می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میر معصوم سهرابی ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در تبریز با اشاره به صدور مجوز حضور هواداران در بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس و همچنین بازی برگشت فینال لیگ برتر جوانان مابین تراکتور و سپاهان، اظهار داشت: با تلاش و پیگیری باشگاه و به منظور بهره مندی از پتانسیل یار دوازدهم، مجوز حضور هواداران در این دو بازی حساس صادر شده است.

وی افزود: جا دارد از شورای عالی ورزش آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیأت فوتبال استان، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و سایر ارگان های مربوطه به منظور فراهم کردن بستر حضور هواداران در بازی با پرسپولیس و همچنین بازی برگشت فینال لیگ برتر جوانان تشکر کنم؛ همچنین تشکر ویژه ای دارم از عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی که این بار نیز مثل همیشه، پشتیبان تراکتور بودند و با صدور دستورات مقتضی، شرایط را برای حضور هواداران پرشور تراکتور در ورزشگاه فراهم کرده اند.

سهرابی با تمجید از عملکرد تراکتور در سال جدید، کسب دو پیروزی در بازی های داخل خانه و کسب دو تساوی در دو بازی سخت خارج از خانه، نشانگر روند رو به رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس را با حمایت هواداران در تبریز شکست می دهیم

پرسپولیس را با حمایت هواداران در تبریز شکست می دهیم