مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-18اقتصادي

معاون وزیر نیرو: تا پایان دولت سیزدهم شهر دارای تنش آبی در کشور نخواهیم داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن بختیار معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو امروز جمع مدیران زیر مجموعه وزارت نیرو در استان هرمزگان با تاکید بر تحقق این برنامه افزود: علاوه بر پایان تنش آبی در شهرها هدف گذاری برای روستاها نیز صورت گرفته و تا پایان دولت شاخص بهره مندی روستاها باید به 90 درصد برسد.

به گفته وی، نیاز مالی، برنامه زمانبندی این پروژه ها نیز مشخص شده و برای اجرا به استان ها ابلاغ شده است و امیدوارم مدیران حوزه آب و برق برای تحقق این نقشه راه تمام تلاش خود را بکار گیرند تا برنامه دولت سیزدهم در این زمینه ها محقق شود.

  اولویت اول تأمین آب هرمزگان باید از محل آبشیرین کن ها باشد معاون وزیر نیرو، استفاده از ظرفیت آب شیرین کن ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: اولویت اول محل تامین آب استان هرمزگان باید شیرین سازی آب دریا باشد.

بختیار با اشاره به صنعتی بودن هرمزگان، تصریح کرد، صنایع در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود باید برای اجرای پروژه های آبرسانی وارد میدان شوند.

به گفته وی، در سایر استان های صنعتی از این ظرفیت استفاده شده است و ضروری است صنایع هرمزگان نیز در حوزه آبرسانی ورود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اکنون بیش از 200 شهر کشور در تنش آبی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر نیرو: تا پایان دولت سیزدهم شهر دارای تنش آبی در کشور نخواهیم داشت

معاون وزیر نیرو: تا پایان دولت سیزدهم شهر دارای تنش آبی در کشور نخواهیم داشت