مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-18اقتصادي

فاطمی امین: تماس های مردم با 124 را شخصا بررسی می کنم/ انحصاری در واردات خودرو نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بازار پس از اصلاح قیمت ها گفت: - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تماس ها با سامانه تلفن 124 که مردم اعتراض ها را بیان می کنند شخصا بررسی می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بازار پس از اصلاح قیمت ها گفت: هفته گذشته اصلاح قیمت در چند قلم داشتیم و این نگرانی وجود داشت که مردم با کمبود کالا روبرو باشند که خوشبختانه اکنون جای نگرانی نیست.

وزیر صمت با بیان اینکه متاسفانه 30 درصد اصناف پروانه نظارت ندارند، ادامه داد: تماس ها با سامانه تلفن 124 که مردم اعتراض ها را بیان می کنند شخصا بررسی می کنم و تماس هایی که گرفته می شود همانجا ثبت می شود.

فاطمی امین گفت: از هفته آینده قرار است برگه های نظارت مردمی در مفازه ها ثبت شود تا شهروندان اگر تشکر یا اعتراضی از آن صنف داشته باشند به شیوه الکترونیکی گزارش دهند.

وی درباره واردات خودرو با تاکید بر اینکه ما هیچ انحصاری در واردات خودرو نداریم، خاطرنشان کرد: کلیات آیین نامه واردات خودرو در دولت مطرح شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمی امین: تماس های مردم با 124 را شخصا بررسی می کنم/ انحصاری در واردات خودرو نداریم

فاطمی امین: تماس های مردم با 124 را شخصا بررسی می کنم/ انحصاری در واردات خودرو نداریم