مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-18اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث خط 11 مترو تهران با مشارکت بخش خصوصی


روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه اعلام کرد:عملیات اجرایی پروژه احداث خط 11 مترو تهران با مشارکت بخش خصوصی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اعلام کرد: طی نشستی که با حضور شهردار تهران، مدیرعامل گروه صنعتی مپنا، مدیرعامل شرکت مترو تهران و تنی چند از مدیران و دست اندرکاران اجرایی پروژه های مترویی برگزار شد، تفاهمنامه همکاری مبنی بر مهندسی، تدارک، اجرا و تامین مالز بخش حدفاصل چیتگر تا عبدل آباد از خط 11 به طول تقریبی 17 کیلومتر و با 10 ایستگاه منعقد شد.

بر اساس مفاد این تفاهمنامه، قرار است طی 3 ماه آینده، جمع بندی در خصوص احداث بخش نخست از خط11 و همچنین مدل تامین منابع مالی آن صورت پذیرفته و عملیات اجرایی پروژه پس از توافقات نهایی، در سال جاری آغاز شود.

احداث پارکینگ و دپو خط 6 متروی تهران و ساخت 210 دستگاه واگن مترو از جمله دیگر تعهدات پیمانکار پروژه است که در تفاهمنامه به آنها اشاره شده است.

گفتنی است؛ طبق طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت، احداث 4 خط جدید برای تکمیل شبکه خطوط مترو تهران به متولیان امور مدیریت شهری تکلیف شده است که یکی از آنها خط 11 از محدوده چیتگر تا سه راه تقی آباد است؛ فاز نخست این خط از ایستگاه چیتگر تا عبدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث خط 11 مترو تهران با مشارکت بخش خصوصی

آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث خط 11 مترو تهران با مشارکت بخش خصوصی