مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-18اجتماعي

تمامی اتوبوس های فعال تهران متعلق به شرکت واحد هستند


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر گفت: تمامی اتوبوس های فعال متعلق به شرکت واحد هستند همچنین تا به امروز چیزی تحت عنوان به کارگیری ظرفیت 700 یا 100 دستگاه اتوبوس و امثالهم نداشته ایم.

- ، روز دوشنبه در پی اخلال در فعالیت برخی از اتوبوس های تندرو در شهر تهران، اخباری مبنی بر فعالیت حدود 700 دستگاه اتوبوس متعلق به فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای خدمت رسانی به پایتخت نشینان منتشر شد.

بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر با بیان اینکه گاهی اوقات عوامل بسیاری نظیر آلودگی هوا، تعطیلی مدارس و… بر جذب سفر تأثیر می گذارند، اظهار کرد: فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی سبب شده تا با کمبود شدید در حوزه های زیرساختی در ناوگان مواجه شویم اما با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته، شرایط رو به رشد و بهبود است.

همچنین در حال بازسازی و خرید اتوبوس های جدید برای ناوگان هستیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه گاهاً از دستگاه های دیگر برای خدمت رسانی کمک گرفته می شود، گفت: در حال حاضر چیزی به نام اتوبوس خارج از سیستم در خطوط وجود ندارند و تمامی اتوبوس های فعال متعلق به شرکت واحد هستند همچنین تا به امروز چیزی تحت عنوان به کارگیری ظرفیت 700 یا 100 دستگاه اتوبوس و امثالهم نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی اتوبوس های فعال تهران متعلق به شرکت واحد هستند

تمامی اتوبوس های فعال تهران متعلق به شرکت واحد هستند