مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-18سياسي

بررسی علت مرگ مادر باردار ازنایی در پزشکی قانونی


مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با اشاره به آخرین خبرها از مرگ مادر باردار ازنایی گفت: پزشکی قانونی در حال بررسی این موضوع است و به زودی علت فوت را اعلام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا فارسی نژاد امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به مرگ مادران باردار در شهرستان ازنا اظهار داشت: هر گونه مرگ مادر باردار در هر نقطه ای از استان لرستان رخ دهد، کار کالبد شکافی آن در مرکز استان انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه موارد قبلی مرگ مادران باردار در شهرستان ازنا از سوی پزشکی قانونی تعیین علت فوت شده اند عنوان کرد: همچنین به موازات این امر، قصور پزشکی نیز از سوی نظام پزشکی در حال بررسی است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با تاکید بر اینکه همچنین پرونده خانم اسد الهی که حدود هشت روز پیش فوت شد، از سوی پزشکی قانونی در حال بررسی است ادامه داد: این امر تحت بررسی است و هنوز علت فوت دقیق مشخص نشده و به محض اینکه مشخص شود ما آن را به مرجع قضایی اعلام خواهیم کرد.

فارسی نژاد با بیان اینکه پزشکی قانونی فقط علت فوت را اعلام می کند و اصلاً به موضوع قصور پزشکی ورود پیدا نمی کند بیان داشت: به خاطر حساسیت موضوع این پرونده ها به غیر از نظام پزشکی، در سازمان ما نیز بررسی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی علت مرگ مادر باردار ازنایی در پزشکی قانونی

بررسی علت مرگ مادر باردار ازنایی در پزشکی قانونی