مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-18اقتصادي

ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب ساری 223 هزار مترمکعب در روز است


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران ظرفیت هر مدول تصفیه خانه فاضلاب ساری را بیش از 223 هزار مترمکعب در روز اعلام کرد و گفت: 420 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد برارزاده در حاشیه بازدید معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از طرح تصفیه خانه آب شرب سلیم بهرام و تصفیه خانه فاضلاب عالیواک ساری، گفت: مساحت تصفیه خانه فاضلاب ساری 12 هکتار بوده که در چهار مدول طراحی شده و ظرفیت هر مدول بیش از 223 هزار متر مکعب در روز است که در سال مقصد (1408) بیش از 420 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

وی با اشاره به مزیت های مدول دوم تصفیه خانه نسبت به مدول اول گفت: تاکنون 346 کیلومتر لوله گذاری، 22 هزار و 546 فقره انشعاب همچنین ساخت و نصب تجهیزات و راه اندازی تلمبه خانه فاضلاب، اجرای خط انتقال به طول 2.

5 کیلومتر، اجرای خط پساب به طول یک کیلومتر و نیز ساخت و نصب تجهیزات و راه اند ازی مدول اول تصفیه خانه انجام شده است.

آقازاده در این سفر دو روزه طی نشستی با مدیر عامل و معاونین شرکت با اشاره به وظیفه خطیر سقایی اظهار داشت: خدمت سقایی بسیار ارزشمند و از نعمات الهی است لذا باید بر اساس باورهای دینی خدمت کنیم زیرا خداوند از حق خودش می گذرد اما از حق الناس نمی گذرد و کار ما حق الناس است و ما به ازای باور خودمان مشغول به خدمت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب ساری 223 هزار مترمکعب در روز است

ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب ساری 223 هزار مترمکعب در روز است