مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-18دانش

پارک های علم و فناوری به اشتغالزایی کمک می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست با اشاره به مأموریت وزارت علوم در حوزه نوآوری گفت: - معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: پارک های علم و فناوری کشور، توانمندی و پتانسیل بالایی دارند که در بخش های مختلف به افزایش تولید و اشتغالزایی کشور کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست با اشاره به مأموریت وزارت علوم در حوزه نوآوری گفت: از سال 1383 که عنوان این وزارتخانه تغییر کرد، یکی از وظایف محوله بر عهده آن، بحث فناوری بود که این مهم در سال گذشته با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری جان گرفت.

تاکید معاون فناوری وزیر علوم بر استفاده از توانایی پارک های علم و فناوریوی اظهار داشت: پارک های علم و فناوری کشور، توانمندی و پتانسیل بالایی دارند که در بخش های مختلف به افزایش تولید و اشتغالزایی کشور کمک کنند.

وی با اشاره به بازدید از ظرفیت های سازمان پژوهش های علمی و صنعتی افزود: به عنوان نمونه، یک شرکت مستقر در این پارک، حدود 25 قطعه هواپیما را تولید می کند، آن هم در زمان تحریم و یا قطعات مدنظر در صنعت خودرو را تولید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های علم و فناوری به اشتغالزایی کمک می کنند

پارک های علم و فناوری به اشتغالزایی کمک می کنند