مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-18فرهنگي

حضور محمد کاسبی در شبکه آی فیلم/ گفتگو به بهانه بهبود وضعیت عمومی وی


محمد کاسبی بازیگر قدیمی عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون که به دلیل عارضه حاد قلبی 23 اسفند ماه 1400 در بیمارستان قلب شهید رجایی جراحی شده بود، در یک گفتگوی تلفنی با شبکه آی فیلم از «خوش رکاب» گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد کاسبی فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر قدیمی عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون که به دلیل عارضه حاد قلبی 23 اسفند ماه 1400 در بیمارستان قلب شهید رجایی جراحی شده بود، دوشنبه شب 26 اردیبهشت محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت تلویزیون به بهانه بهبود وضعیت عمومی و پخش فصل اول سریال خوش رکاب از شبکه آی فیلم، گفتگوی کوتاه تلفنی با این شبکه تلویزیونی داشت.

محمد کاسبی در این گفتگو به شبکه آی فیلم پیشنهاد کرد به جای تکرار همه سریال ها، آن دسته از مجموعه های تلویزیونی که پرمخاطب و جالب هستند را در جدول پخش خود قرار دهد و مابقی سریال هایی که در رده معمولی هستند را برای تماشای علاقه مندان در آرشیو بگذارد.

  کاسبی در این گفتگو درباره دلیل موفقیت و ماندگار شدن سریال های دهه 80 مانند سریال خوش رکاب  گفت: بزرگ ترین عاملی که باعث شد سریال خوش رکاب ماندگار شود، این بود که این سریال قبل از قرار گرفتن مقابل دوربین، فیلمنامه کامل توسط نویسنده نوشته بود و این فرصتی شد تا کارشناسی ها انجام شود و با تصویرسازی کامل تمام سکانس ها، خوش رکاب مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور محمد کاسبی در شبکه آی فیلم/ گفتگو به بهانه بهبود وضعیت عمومی وی

حضور محمد کاسبی در شبکه آی فیلم/ گفتگو به بهانه بهبود وضعیت عمومی وی