مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-18سياسي

اولین تولیدکننده فولاد ایران، جایزه برنامه ریزی را دریافت کرد


در این آیین که با تقدیر از فعالان و پیشکسوتان روابط عمومی کشور همراه بود، جایزه برنامه ریزی به علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در ایران اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، همزمان با روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، نخستین جشن ملی روابط عمومی و بیستمین دوره جایزه صنعت روابط عمومی ایران توسط انجمن های مختلف حوزه روابط عمومی با حضور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی اساتید، متخصصان، مدیران و کارشناسان عرصه روابط عمومی و ارتباطات از سراسر کشور، سه شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار شد.

در این آیین که با تقدیر از فعالان و پیشکسوتان روابط عمومی کشور همراه بود، جایزه برنامه ریزی به علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در ایران، اهدا شد.

علیرضا امیری با تبریک این موفقیت به کارکنان تلاشگر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به خبرنگار ما گفت: بدون تردید نقش کلیدی صنعت فولاد در رشد و توسعه بخش های گوناگون جامعه اعم از اقتصاد، اشتغال، عمران، خودکفایی و … انکارناپذیر است.

متخصصان روابط عمومی با تعریف استراتژی های به روز و بهره گیری از ابزارهای متنوع، ضمن اطلاع رسانی دستاوردهای بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین تولیدکننده فولاد ایران، جایزه برنامه ریزی را دریافت کرد

اولین تولیدکننده فولاد ایران، جایزه برنامه ریزی را دریافت کرد