مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-18سياسي

زندگینامه 4 هزار شهید روحانی کتاب شد


معاون پژوهشی پژوهشگاه امام صادق (ع) با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از مجموعه کتاب های «جریان سیاسی احزاب» گفت: کتاب زندگینامه 4 هزار شهید روحانی با عنوان «تعهد سرخ» چاپ شده و در کنگره شهدای روحانی رونمایی می شود.

- حبیب زمانی محجوب، معاون پژوهش پژوهشگاه امام صادق (ع) با حضور در غرفه باشگاه خبری توانا در نمایشگاه بین المللی کتاب با اشاره به اینکه پژوهشگاه امام صادق (ع) از سال 59 به عنوان مرکز تحقیقات اسلامی تأسیس و سال 93 تبدیل به پژوهشگاه شد، اظهار داشت: این پژوهشگاه تاکنون 3 هزار عنوان کتاب درباره مسائل علوم اسلامی انسانی منتشر کرده که بیشتر آنها توسط نشر زمزم ولایت به چاپ رسیده است.

واکنش حضرت امام (ره) به تحولات دهه 60 مکتوب شد وی به آثار فاخر انتشارات پژوهشگاه امام صادق (ع) در نمایشگاه بین المللی کتاب اشاره کرد و افزود: امسال چند عنوان فاخر در نمایشگاه عرضه می کنیم که یکی از آنها مجموعه کتاب های زمانه بنیانگذار است.

در این کتاب واکنش حضرت امام (ره) به تحولات دهه 60 بررسی شده است و تاکنون چهار جلد آن منتشر شده است.

جریان سیاسی احزاب پرفروش شد زمانی محجوب با بیان اینکه یکی از کتاب های پرفروش ما مجموعه کتاب های جریان سیاسی احزاب است، خاطرنشان کرد: در این کتاب که نگارش آن یک دهه زمان برده، شکل گیری و حتی انحلال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگینامه 4 هزار شهید روحانی کتاب شد

زندگینامه 4 هزار شهید روحانی کتاب شد