مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-05-18اجتماعي

روند پیشرفت برخی از پروژه های آموزشی همدان کند است


‍ فرماندار همدان با انتقاد از روند کند تکمیل و پیشرفت برخی از پروژه های آموزشی گفت: در توزیع اعتبارات نوسازی مدارس باید عدالت و سرانه دانش آموزان متناسب با جمعیت شهرستان مد نظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار کرد: آموزش های مجازی در دوران شیوع کرونا آسیب هایی را برای دانش آموزان در زمینه آموزشی و پرورشی به همراه داشته است.

وی با اشاره به زحمات مضاعف و بعضا شبانه روزی معلمان در آموزش های مجازی افزود: کار معلمان در محیط آموزشی کار فکری و تربیتی همراه با سختی های خاصی است که آموزش های غیر حضوری نیز این مشکلات را بیشتر کرده بود.

فرماندار شهرستان همدان با قدردانی از تلاش معلمان به ویژه در شرایط کرونایی و آموزش غیر حضوری گفت: معلمان به دلایل افت تحصیلی، مشکلات و دیگر نارسایی های فضای آموزشی و دانش آموزان بیش از مدیران اشراف دارند.

وی افزود: بنا داریم شورای آموزش و پرورش را کاربردی تر و با حضور تعدادی از معلمان بصورت دوره ای از نواحی و مدارس مختلف برگزار کنیم و برخی از موارد و دغدغه ها را از زبان آنها بشنویم چون با جزییات سروکار دارند.

محمدی در خصوص گزارش نوسازی مدارس از پروژه های در دست اقدام گفت: تیم کارشناسی با مسئولیت معاون امور عمرانی فرماندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند پیشرفت برخی از پروژه های آموزشی همدان کند است

روند پیشرفت برخی از پروژه های آموزشی همدان کند است