مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-18بين الملل

اذعان صهیونیست ها به ترس از ترور رهبران حماس


منابع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که همچنان سیاست ترور رهبران حماس را دنبال می کنند اما از واکنش های احتمالی به چنین اقدامی واهمه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد که ترور یحیی السنوار رهبر حماس در نوار غزه و محمد الضیف فرمانده گردان های القسام شاخه نظامی این جنبش، هنوز یک گزینه برای تل آویو است.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی و به نقل از شبکه رسمی رژیم صهیونیستی کان ، منابع ارشد نظامی گفته اند: ارتش اسراییل ترور السنوار و الضیف را همچنان یک گزینه می داند، اما باید در نظر داشت که این امر چه واکنش هایی را در پی خواهد داشت .

این در حالی است که صهیونیست ها از زندگی اجتماعی فرمانده گردان های القسام هیچ اطلاعاتی در دست ندارند؛ وی از سال 1992 تاکنون توسط رژیم اشغالگر تحت تعقیب است.

طی هفته های اخیر، نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی و همچنین مقامات سابق و روزنامه نگاران آن درخواست ها برای ترور السنوار را افزایش داده و ادعا می کنند که او عملیات استشهادی در منطقه العاد نزدیک تل آویو را که منجر به کشته شدن 3 صهیونیست شد، تشویق کرده است.

با وجود آنکه رژیم صهیونیستی از سال 2004 تاکنون سیاست ترور را برای مقابله با رهبران مقاومت فلسطین در پیش گرفته، گردان های الق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان صهیونیست ها به ترس از ترور رهبران حماس

اذعان صهیونیست ها به ترس از ترور رهبران حماس