مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-18سياسي

تعامل مدیریت شهری و مجلس شورای اسلامی/ظرفیت های مجمع شهرداران کلانشهرها


رییس کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع شهرداران کلانشهرها گفت: تعامل خوبی بین مدیریت شهری تهران و مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، ابوالفضل فلاح در هفتاد و دومین نشست کمیسیون مالی و اقتصاد شهری کلانشهرهای ایران اظهارداشت: حرکت در راستای انسجام بخشی، هم افزایی و استفاده حداکثری از حداقل ظرفیت ها می تواند زمینه همکاری و تعامل ما باشد همچنین آمادگی داریم در موضوعات مشترک، با مجلس شورای اسلامی همکاری کنیم.

معاون مالی اقتصاد شهری شهرداری تهران ادامه داد: مجمع شهرداران کلانشهرها با پتانسیلی که دارد می تواند در تحقق رسالت های شهرداری ها که برخواسته از رأی مردم هستند، کمک به سزایی داشته باشد.

 وی افزود: امیدوارم با انتقال تجارب بین کلانشهرهای کشور بتوانیم ضمن صیانت از منابع درآمدی موجود و پیش بینی منابع جدید درآمدی برای شهرداری ها در کسب درآمدهای پایدار گام های مؤثری برداریم.

گفتنی است هفتاد و دومین نشست کمیسیون مالی و اقتصاد شهری کلانشهرهای ایران با حضور احسان متولیان دبیر کل مجمع، شهردار کرمان،نمایندگان مجلس و معاونان مالی و اقتصاد شهری شهرداری های کلانشهرهای کشور به مدت دو روز به میزبانی شهرداری شهر کرمان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل مدیریت شهری و مجلس شورای اسلامی/ظرفیت های مجمع شهرداران کلانشهرها

تعامل مدیریت شهری و مجلس شورای اسلامی/ظرفیت های مجمع شهرداران کلانشهرها