مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-18سياسي

لزوم گسترش شرکت های دانش بنیان در دل خانه های خلاق و نو آوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی مشاور علمی و فناوری رئس جمهور در نشستی که به منظور رونمایی از بازی هفت خان رستم که از سوی خانه خلاق و نوآوری ایلسا برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی اظهار کرد: - مشاور معاونت علمی و فناوری رییس جمهور گفت: باید در دل خانه های خلاق و نوآوری شرکت های دانش بنیان که یکی از فرامین رهبری است گسترش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرویز کرمی مشاور علمی و فناوری رئس جمهور در نشستی که به منظور رونمایی از بازی هفت خان رستم که از سوی خانه خلاق و نوآوری ایلسا برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی اظهار کرد: درنگاه اول به بازی و سرگرمی های موجود همه افراد گمان می کنند که بازی مختص کودکان و است درصورتی که امروزه جز اقتصاد و صنایع خلاق است و صرفا برای سرگرمی نیست.

وی ادامه داد: از زمان حیات بشر بازی و سرگرمی بوده بلکه فقط شکل ظاهری آن تغییر کرده، اما ماهیت آن از همان دوره آموزش و یادگیری بوده.

مشاور علمی و فناوری رئس جمهور در رابطه با تولید بازی های ایرانی گفت: خوشبختانه با پیشرفتی که در حوزه تولید و ساخت بازی در کشور داشته ایم اگر روزی جلوی واردات بازی گرفته شود خودمان می توانیم در این زمینه تولید کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش شرکت های دانش بنیان در دل خانه های خلاق و نو آوری

لزوم گسترش شرکت های دانش بنیان در دل خانه های خلاق و نو آوری