مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-05-18اجتماعي

عملیات سمپاشی بهاره درختان در سنندج آغاز شد


رییس سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: عملیات سمپاشی بهاره درختان سطح شهر با استفاده از سم حشره کش پالیزین که با پایه ارگانیک است و زیانی از لحاظ زیست محیطی و برای سلامت شهروندان آسیبی ندارد آغاز شد.

- علی اصغری رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از آغاز عملیات سمپاشی بهاره درختان  سطح شهر با رعایت کامل اصول ایمنی و فنی خبر داد.

وی اظهار کرد: عملیات سمپاشی بهاره در راستای جلوگیری از طغیان شته، حذف آلاینده ها، کنترل آفات گیاهی و سلامت درختان، بهبود شادابی و رشد درختان و محافظت از محیط زیست انجام می شود.

  وی خاطرنشان کرد: با هدف حفظ و نگهداری درختان در مقابل هرگونه آفات، عملیات سمپاشی بهاره هرساله چند مرحله در سطح شهر سنندج انجام می شود.

  رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اذعان کرد: در سمپاشی درختان  از سم حشره کش پالیزین ارگانیگ و بدون زیان زیست محیطی و انسانی انجام می شود.

  وی عنوان کرد: عملیات سمپاشی از ساعت 24 شب الی 6 صبح انجام می شود لذا شهروندان از باز کردن پنجره های مشرف به معابر اصلی و پارک کردن خودرو در زیر درختان خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات سمپاشی بهاره درختان در سنندج آغاز شد

عملیات سمپاشی بهاره درختان در سنندج آغاز شد