مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 06:172022-05-18حوادث

وقوع آتش سوزی در کارخانه آجرنسوز در آمل/ اطفا با تلاش آتش نشانان + فیلم


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: آتش سوزی مهیب و گسترده در کارخانه آجرنسوز شهرک صنعتی امامزاده عبدالله بدون تلفات جانی مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، برخاستن دود غلیظ و زبانه های آتش شامگاه گذشته در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله فاز یک نشان از آتش سوزی مهیب در بزرگترین شهرک صنعتی مازندران می داد.

  سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در این زمینه اظهار کرد: گزارش آتش سوزی کارخانه آجرنسوز در شهرک صنعتی حدود ساعت 19 و 22 دقیقه دیشب گزارش شد و بلافاصله آتش نشان ها وارد میدان شدند.

روح الله اسماعیلی افزود: مأموران آتش نشانی ایستگاه های مرکزی و آتش نشانی 5 واقع در شهرک صنعتی با سرعت به محل حادثه اعزام شده و عملیات اطفا را از چندین نقطه آغاز کردند.

وی با اشاره به خاموش کردن زبانه ها و شعله های آتش پس از دو ساعت، تصریح کرد: با مهار و کنترل حریق عملیات پاک سازی محل آتش سوزی و اطمینان از کنترل حریق با توجه به خطرناک بودن محیط صنعتی پیگیری شده و این عملیات با توجه به گستردگی آتش زمان‎بر بود.

  سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل بیان کرد: علت حادثه در ساعات ابتدایی بروز حادثه مشخص نبوده و در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع آتش سوزی در کارخانه آجرنسوز در آمل/ اطفا با تلاش آتش نشانان + فیلم

وقوع آتش سوزی در کارخانه آجرنسوز در آمل/ اطفا با تلاش آتش نشانان + فیلم