مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 06:022022-05-18سياسي

کمبود جدی متخصص زنان در کشور/ تأخیر در اجرای مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تأخیر سه ماهه وزارت بهداشت در تهیه آیین نامه اجرایی مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی اشاره کرد: کمیسیون بهداشت حتماً باید پیگیر اجرای مصوبه باشد و مسئولین شورای عالی انقلاب فرهنگی که این طرح را مصوب کردند نیز .

- هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس اظهار کرد: در ملایر مانند کل کشور پزشک عمومی و متخصص کم است و خدمت رسانی حوزه بهداشت و درمان در روستاها مطلوب نیست.

وی افزود: در کشور کمبود پزشک داریم به گونه ای که در شهرهای کوچک و روستاها با کمبود عمومی پزشک مواجه هستیم، در مناطق شهری نیز متخصص کم داریم و گاهاً می بینیم در یک حوزه پزشکی فقط تعداد انگشت شمار تخصص مربوطه وجود دارد و با این تعداد معدود در کدام استان می توان خدمت ارائه داد؟! برای همین کمبود پزشک مشکل ساز شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت معایب و محاسنی دارد و کمبود پزشک ناظر به معایب است، این به معنای این نیست که محاسن ندارند، قطعاٌ این وزارتخانه کارهای شایسته ای انجام داده که بابت آن از این وزارت خانه تشکر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود جدی متخصص زنان در کشور/ تأخیر در اجرای مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی

کمبود جدی متخصص زنان در کشور/ تأخیر در اجرای مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی