مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 00:122022-05-17اقتصادي

قیمت خانه ابدی را چه کسی تعیین می کند؟/ماجرای قبور لوکس چیست؟


بهشت زهرا تنها گورستان رسمی تهران است.

اخباری مبنی بر وجود قبور لوکس در این گورستان مطرح شد اما معاون مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا می گوید: - گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، بحث های مختلفی در خصوص قیمت قبور در بهشت زهرا مطرح شده بود.

عده ای خبر از خانه های لوکس و خاص در گورستان تهرانی ها می دادند.

خانه ابدی لوکس و خاصی  در گورستان تهران نیست/قیمت قبور در سنوات گذشته روح الله محسنی معاون مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) تهران در این باره می گوید: خانه ابدی لوکس و خاصی در این سازمان وجود ندارد.

وی درباره افزایش قیمت خرید خانه ابدی در سال جاری، می گوید: در سنوات گذشته در سه ناحیه با 25درصد افزایش واگذار می شد اما امسال برای رعایت حال هموطنان، این افزایش با شیبی ملایم تر اتفاق افتاد و در ناحیه یک، با 10 درصد افزایش، در ناحیه دو با 20 درصد و در ناحیه سه با 25 درصد افزایش رو به رو بود و خدمات نیز با 25 درصد افزایش قیمت به مردم شریف و داغدار واگذار می شود.

قیمت قبور تابع تصمیمات شورای اسلامی شهر تهران است  محسنی درباره برخی حواشی در خصوص خرید خانه ابدی، با بیان اینکه از مردم می خواهیم اخبار را از مبادی رسمی دریافت کنند، گفت: قیمت ها تابع تصمیمات در شورای اسلامی شهر تهران است، خانه ابدی لوکس و خاصی در این سازمان وجود ندارد و در هر سه ناحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خانه ابدی را چه کسی تعیین می کند؟/ماجرای قبور لوکس چیست؟

قیمت خانه ابدی را چه کسی تعیین می کند؟/ماجرای قبور لوکس چیست؟