مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:072022-05-17سياسي

خبر خوش فرماندار به یاسوجی ها/روایتی از 10 سال بی توجهی به آب مرکز استان


فرماندار شهرستان بویراحمد در نشست با مسئولان آب استان خبر خوشی هم برای مردم یاسوج داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج جلسه ویژه اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب شرب یاسوج در فرمانداری بویراحمد برگزار شد.

  این جلسه به دستور فرماندار بویراحمد و به صورت فوق العاده برای هماهنگی بین دستگاه های مرتبط خصوصا شهرداری یاسوج ،شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان بویراحمد و اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان به منظور تسریع در روند اصلاح و توسعه شبکه آب شرب یاسوج در محل دفتر فرماندار برگزار گردید.

  فرماندار بویراحمد در این نشست گفت: از زمان حضور در فرمانداری آب شرب شهر یاسوج یکی از اولویت های اصلی بود و در اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان هم از تنش و بحران آب در شهر یاسوج گفتیم.

وی گفت: از توجه ویژه استاندار و پیگیری های نماینده مردم شهرستان در تخصیص اعتبارات لازم برای آب یاسوج در سفر ریاست محترم جمهور به استان تشکر می کنیم.

مهدوی مطلق ادامه داد: به گفته کارشناسان شرکت آب و فاضلاب، بیش از ده سال هست که هیچ افزایش ظرفیتی نه در شبکه آب یاسوج و نه در مخازن آبی و نه در تولید آب شهر یاسوج صورت نگرفته و این در حالی بود که سالانه بالغ بر 6 هزار مشتر ک جدید به تعداد مصرف کنندگان آب در شهر اضافه می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش فرماندار به یاسوجی ها/روایتی از 10 سال بی توجهی به آب مرکز استان

خبر خوش فرماندار به یاسوجی ها/روایتی از 10 سال بی توجهی به آب مرکز استان