مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-17سياسي

آمادگی ایران برای همکاری جهت مبارزه با تروریسم با کشور غنا


وزیر امور خارجه کشورمان بر آمادگی ایران برای همکاری در جهت مبارزه با تروریسم با کشور غنا تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد ابراهیم اول وزیر فرهنگ، هنر و گردشگری جمهوری غنا که در رأس هیئتی جهت برگزاری هفتمین نشست کمیسیون دائمی همکاری های مشترک ایران و غنا به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، با حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.

در این دیدار که آقای توماس امبو مبا ، معاون وزیر امور خارجه غنا نیز حضور داشت، موضوعات مورد علاقه دو کشور مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبدالهیان در این دیدار، برگزاری هفتمین نشست کمیسیون مشترک دو کشور را نشان دهنده عزم و اراده جدی دو کشور در گسترش مناسبات و همچنین رویکرد عملگرایانه جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط و همکاری ارزیابی و اظهار کرد: دولت کنونی به توسعه روابط و عملیاتی شدن توافقات توجه و تعهد جدی داشته و بدین منظور در اولین فرصت، اقدامات لازم و تبادل هیئت برای ترسیم نقشه راه روابط دو کشور به غنا انجام خواهد شد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با اشاره به توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های بهداشتی، کشاورزی، صنعتی، دانش بنیان و نیز صادرات خدمات فنی و مهندسی آمادگی همکاری با غنا در حوزه های یاد شده را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای همکاری جهت مبارزه با تروریسم با کشور غنا

آمادگی ایران برای همکاری جهت مبارزه با تروریسم با کشور غنا