مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-17اقتصادي

روزی 330 تُن زباله در بندرعباس تولید می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پوریا دروار رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: اولویت اصلی ما کاهش تولید پسماند است و در همین راستا به دنبال اجرای طرحی هستیم که بتوانیم تفکیک پسماند در ادارات را انجام تا از این طریق بتوانیم به جمع آوری و بازیافت بهتر پسماند کمک کنیم.

وی با اعلام اینکه سازمان مدیریت پسماند این آمادگی را دارد که با ادارات، نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی تفاهم نامه همکاری امضاء تا طرح تفکیک پسماند اجرا شود، خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی نصب مخازن تفکیک زباله در سازمان ها و ادارات متقاضی را دارد.

رییس سازمان پسماند با تاکید بر اینکه همه ادارات و سازمان ها می توانند گواهی سبز از این سازمان دریافت کنند، یادآورشد: ادارات و سازمان هایی می توانند این گواهی را دریافت کنند که نسبت به اجرای این طرح و تفکیک پسماند و اجرای  دستورالمل مربوطه اقدام کنند.

دروار ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند این آمادگی را دارد در این زمینه همکاری های لازم را انجام و نسبت به جمع آوری به موقع پسماند ادارات و سازمان ها اقدام کند.

وی با بیان اینکه ادارات متقاضی می توانند درخواست اجرای این طرح را به این سازمان ارائه تا اقدامات لازم برای نصب مخازن و جمع آوری پسماند انجام شود، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی 330 تُن زباله در بندرعباس تولید می شود

روزی 330 تُن زباله در بندرعباس تولید می شود