مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-17حوادث

کشف بیش از 90 درصد جرایم جنایی کشور توسط پلیس


از‎ ‎ابتدای‎ ‎سال‎ ‎جاری‎ ‎تاکنون‎ ‎بیش‎ ‎از‎ ‎‏90‏‎ ‎درصد‎ ‎جرایم‎ ‎جنایی‎ ‎در‎ ‎کشور‎ ‎کشف‎ ‎شده‎ ‎است.

- ، سردار محمد قنبری روز سه شنبه در حاشیه اجرای طرح ضربتی دستگیری سارقان و خریداران اموال مسروقه در استان البرز گفت: مجرمان مرتبط با این جرایم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی با بیان اینکه فاصله زمانی بین وقوع تا کشف جرایم به مقدار قابل توجهی کاهش یافته است، تصریح کرد: به همین منظور از آخرین امکانات و تجهیزات در حوزه کشف جرم استفاده شده که در این بین یکی از اولویت های اساسی که به صورت جدی در حال پرداختن به آن هستیم مبارزه با جرایم خشن و علنی است که در انظار عمومی اتفاق می افتد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: این مجرمان بدانند که در مراکز آگاهی و انتظامی تمهیدات ویژه ای را برای مبارزه با آنها در صحنه جرم اندیشیده شده و فرصت ارتکاب جرم از آنها گرفته می شود.

وی با بیان اینکه کیفیت کشف جرایم نیز نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، افزود: دستگیری تمام مجرمان از جمله افراد فراری و تحت تعقیب در دستور کار پلیس قرار دارد.

رییس پلیس آگاهی فراجا در ادامه بیان داشت: همچنین یکی از اقدامات مهمی که در مجموعه پلیس آگاهی کشور آغاز کردیم رسیدگی به پرونده های رسوبی و معوقه کشور و یا پرونده هایی که کشف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 90 درصد جرایم جنایی کشور توسط پلیس

کشف بیش از 90 درصد جرایم جنایی کشور توسط پلیس