مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-17سياسي

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای خدمات رسانی به ایثارگران


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: تخصیص اعتبارات لازم در راستای خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به جامعه ایثارگری، مستلزم همراهی و تعامل همه مسئولان با بنیاد است.

- ، عطا ناوکی در نشست شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان که با حضور معاونان ستادی بنیاد این استان و روسای بنیاد شهرستان های تابع، در سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت هرمزگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در سال جدید باید تلاش کنیم اعتبارات استانی خوبی را در راستای خدمات رسانی به ایثارگران جذب کنیم، البته جذب اعتبارات نیازمند همراهی روسا و فرمانداران شهرستان ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با ابراز خرسندی از فعالیت های سابق مسئولان این نهاد، افزود: امیدواریم روسای بنیاد شهرستان ها با حضور فعال در کمیته های برنامه ریزی شهرستانی زمینه ساز جذب اعتبارات بیشتری نسبت به گذشته باشند.

وی ضمن اینکه از معاونان ستادی و روسای بنیاد شهرستان ها خواست جلسات مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را با کیفیت برگزار کنند، تاکید کرد: از این ظرفیت جهت انجام فعالیت های بنیاد در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سرمایه گذاری، درمانی و آموزشی استفاده کنید و نسبت به فرزندان شهدا تعصب سرپرستی داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای خدمات رسانی به ایثارگران

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای خدمات رسانی به ایثارگران