مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-17سياسي

آمریکا با هدف فشار علیه مقاومت، عامل فروپاشی اقتصادی در لبنان است


«حسین الحاج حسن» با اشاره به مشارکت گسترده مردم لبنان در انتخابات پارلمانی به نفع مقاومت و بر خلاف تلاش های آمریکا، گفت واشنگتن با هدف فشار علیه مقاومت، - به نقل از المنار، حسین الحاج حسن نماینده پیروز مقاومت در حوزه انتخاباتی استان بعلبک الهرمل در مراسم استقبال از هیئت های مردمی و نمایندگان احزاب که برای تبریک با او دیدار کردند، گفت: از طرف خودم و دوستان برنده ام در فهرست امید و وفاداری، به همه عزیزان در استان بعلبک الهرمل، علمای دین، همه اقشار جامعه و رأی دهندگان درود می فرستم و از آنها تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: بر خلاف تمام تلاش های آمریکا، ما شاهد مشارکت 63 درصدی مردم به نفع فهرست مشترک حزب الله و جنبش امل در بعلبک الهرمل بودیم.

حسین الحاج حسن ادامه داد: آمریکا از زبان دیوید شنکر معاون سابق وزارت امور خارجه این کشور اعتراف کرد که عامل فروپاشی اقتصادی در لبنان بوده است تا افکار عمومی را علیه حزب الله و متحدانش تحت فشار قرار دهد و برای خرید آرای لبنانی ها جهت تأثیرگذاری بر انتخابات تلاش های زیادی کرده است.

انتخابات پارلمانی لبنان 25 اردیبهشت ماه در فضایی آرام و دموکراتیک در داخل این کشور و بدون مشکل خاصی برگزار و نتایج آن امروز سه شنبه اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با هدف فشار علیه مقاومت، عامل فروپاشی اقتصادی در لبنان است

آمریکا با هدف فشار علیه مقاومت، عامل فروپاشی اقتصادی در لبنان است