مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-05-17سياسي

ضرروت آموزش دستورالعمل های بهداشتی به حجاج تمتع


رییس سازمان حج و زیارت بر ضرورت آموزش دستورالعمل های بهداشتی و آموزش قوانین و آیین نامه ها قبل از اعزام حجاج حج تمتع 1401 تاکید کرد.

- به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ سید صادق حسینی امروز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران حج و زیارت استان های همدان و کرمانشاه و معرفی مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت در سوریه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، وظیفه خانواده حج و زیارت را در قبال خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران مهم دانست و گفت: خدمت رسانی به زائران اعتاب مقدسه و حجاج بیت الله الحرام و حرم نبوی نصیب هر انسانی نمی شود لذا این خدمت رسانی یک توفیق الهی محسوب می شود و برای همه شما آرزوی توفیقات روز افزون داریم.

وی با اشاره به بهره گیری از نیروهای توانمند و باتجربه در مجموعه حج و زیارت گفت: در استان ها به اهتمام حداکثری و بهره مندی از افراد با تجربه در کنار نیروهای جوان، با استعداد، چالاک و از درون خانواده حج و زیارت، تاکید کرده ایم چراکه استفاده از باتجربه ها و جوانان در کنار یکدیگر موجب افزایش توانایی این مجموعه خواهد شد.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بهره گیری از نیروهای جوان که از درون خانواده حج و زیارت هستند در کنار استفاده از ظرفیت های با تجربه ها موجب کادرسازی در درون مجموعه حج و زیارت می شود و ما در استان ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرروت آموزش دستورالعمل های بهداشتی به حجاج تمتع

ضرروت آموزش دستورالعمل های بهداشتی به حجاج تمتع