مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 17:072022-05-17اقتصادي

تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت ملی صنایع پتروشیمی


کمیته امداد و شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف مهارت آموزی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت با اولویت زنان سرپرست خانوار، تفاهم نامه امضا کردند.

- ، رییس کمیته امداد در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی صنایع پتروشیمی که در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد، با اشاره به نقش مسئولیت اجتماعی سازمان ها و مجموعه های اقتصادی در رفع محرومیت و کمک به نیازمندان گفت: کمیته امداد از مرحله معیشت مددجویان عبور کرده و به مرحله توانمندسازی رسیده است.

سیدمرتضی بختیاری اشتغال زایی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان را مهمترین زمینه توانمندسازی دانست و افزود: مشارکت در آموزش و مهارت آموزی مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار از موضوعات تفاهم نامه با صنایع پتروشیمی است.

وی گفت: براساس تصمیم شورای عالی اشتغال، کمیته امداد در سال جاری موظف به ایجاد 500 هزار شغل برای جامعه هدف شده است که برای تحقق این هدف نیازمند همکاری همه صنایع و بخش های خدماتی به ویژه صنایع بزرگ همچون پتروشیمی هستیم.

بختیاری افزود: همچنین در این تفاهم نامه ایجاد تعاونی های تولیدی و خدماتی و طرح های راهبری شغلی برای کمک به اشتغال مددجویان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت ملی صنایع پتروشیمی

تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت ملی صنایع پتروشیمی