مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-17سياسي

ضرورت نوآوری در نهاد کتابخانه های عمومی


رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهور گفت: از نهاد کتابخانه ها انتظار می رود که بسیاری از نوآوری هایی که در عرصه اشاعه علم و ترویج کتاب و کتابخوانی نیاز است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدصادق خیاطیان امروز در آیین گشایش همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها، الگوها و تجربه ها بیان کرد: چنین همایش هایی نقش کلیدی در اشاعه علم ایفا می کنند.

او به جایگاه کتاب و اهمیت آن اشاره و عنوان کرد: اگر جمله کتاب زیربنای تمدن بشری است را مدنظر قرار دهیم به اهمیت و جایگاه کتاب پی می بریم به ویژه در دوران فعلی که در دوران علم و فرهنگ وتکنولوژی قرار داریم.

رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهور تصریح کرد: علی رغم همه پیشرفت های بشری در حوزه های علم و دانش و اشاعه تکنولوژی، اما کتاب همچنان از جایگاه والایی برخوردار است.

خیاطیان خاطرنشان کرد: اگرچه باید باید از ابزارها برای توسعه استفاده و نوآوری را باید در اشاعه علمی ترویج کرد و بسط داد اما همچنان اهمیت و جایگاه نسخ مکتوب و کتاب بر کسی پوشیده نیست و نمی توان جایگاهش را مخدوش کرد.

او با بیان اینکه کتاب وسیله خوب و ارزشمندی برای انتقال دانش، گسترش بینش ها و ارائه مفاهیم است، ادامه داد: بسیاری از جامعه شناسان معتقدند که کسانی که با کتاب و مطالعه مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نوآوری در نهاد کتابخانه های عمومی

ضرورت نوآوری در نهاد کتابخانه های عمومی