مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-05-17سياسي

برخورد قضایی با شوی هنجار شکنانه در بهارستان/ رییس اتحادیه آرایشگران زنانه احضار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در چند روز گذشته اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان بهارستان در اقدامی پرحاشیه، فستیوالی با محوریت فشن شوی عروس با حضور مدل و مانکن های مختلف برگزار کرد که انتقادات گسترده ای از سوی مردم، - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از ورود قاطع دادستانی به مسئله برگزاری فستیوال برترین های عروس که در فضای مجازی در حال باز نشر است خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در چند روز گذشته اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان بهارستان در اقدامی پرحاشیه، فستیوالی با محوریت فشن شوی عروس با حضور مدل و مانکن های مختلف برگزار کرد که انتقادات گسترده ای از سوی مردم، جامعه مذهبی و اهالی رسانه را به همراه داشت.

اتفاقی تلخ که با لجاجت خانم رییس اتحادیه آرایشگران زنانه و چندتن از بانوان که اسامی آن ها در پوستر تبلیغات فستیوال به وضوح دیده می شود، باعث شد رعایت حجاب و عفاف در معابر شهر های گلستان و نسیم شهر توسط زنانِ بلاگر اینستاگرامی در قامت مدل های ولنگارِ عروس به انزوا کشانده شود و این امر باعث جریحه دار شدن مردم و جامعه مذهبی بهارستان شد.

در همین رابطه دادستان بهارستان در گفتگو با خبرگزاری تسنیم با تأکید بر صیانت از حقوق عامه مردم اظهار داشت: هرگونه هنجارشکنی و بالاخص برگزاری مراسم در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با شوی هنجار شکنانه در بهارستان/ رییس اتحادیه آرایشگران زنانه احضار شد

برخورد قضایی با شوی هنجار شکنانه در بهارستان/ رییس اتحادیه آرایشگران زنانه احضار شد