مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-17اقتصادي

بذرپاش: رسیدگی به تخلفات ارز ترجیحی تا 2 ماه آینده به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در حاشیه همایش علمی صندوق ثروت ملی و عدالت بین نسلی اظهار داشت: رسیدگی به تخلفات ارز 4، - رییس دیوان محاسبات کشور گفت: رسیدگی به پرونده های تخلفات ارز 4200 تومانی هم اکنون در دادسرا است و تا دو ماه آینده به اتمام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در حاشیه همایش علمی صندوق ثروت ملی و عدالت بین نسلی اظهار داشت: رسیدگی به تخلفات ارز 4،200 تومان یکی از بزرگترین پرونده های در دستور کار دیوان محاسبات است و افراد مختلفی همچون وزرای مربوطه و مقامات بالاتر در این زمینه مورد سوال قرار گرفتند و دفاعیاتی نیز داشته اند و هر کدام نیز گفتند که این اقدامات با دستور مقامات بالاتر انجام شده است و این مسائل در حال بررسی است.

وی افزود: البته تلاش کردیم این اقدامات موجب به هم ریختگی بازار ارز نشود، ولی یکی از بزرگ ترین پرونده های در حال بررسی تخصیص ارز 4200 تومانی است.

رییس دیوان محاسبات کشور گفت: حجم بالای پرونده های ارز 4200 تومانی به منزله این نیست که همه تخصیص ها اشکال داشته است، زیرا بخشی از کالا های اساسی که تهیه شده از محل همین تخصیص ارز بوده است.

وی تاکید کرد: تمرکز دیوان محاسبات بیشتر بر مبالغ کلانی است که در سال های 97 و 98 اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: رسیدگی به تخلفات ارز ترجیحی تا 2 ماه آینده به پایان می رسد

بذرپاش: رسیدگی به تخلفات ارز ترجیحی تا 2 ماه آینده به پایان می رسد