مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-17اقتصادي

ایران ورود گرد و غبار از صحرای آفریقا را رد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مشاور سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: پایش ها و بررسی های روزانه ما از طریق تصاویر ماهواره ای مدیس نشان می دهد منشا گرد و غباری که 7 آوریل به سمت ایران آمد از ناحیه کانون گرد .

- سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اظهارات اخیر ترکیه درباره این که منشا بخشی از طوفان های گرد و غبار ایران از ناحیه صحرای آفریقا است را قویا رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مشاور سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: پایش ها و بررسی های روزانه ما از طریق تصاویر ماهواره ای مدیس نشان می دهد منشا گرد و غباری که 7 آوریل به سمت ایران آمد از ناحیه کانون گرد و غبار غرب موصل و از جنوب ترکیه در مرز با عراق است و این تصاویر را ثبت و آرشیو کرده ایم.

رضا بیانی افزود: براساس مستندات و تصاویر دریافتی از ماهواره مدیس می توان گفت کانون گرد و غبار در بین دجله و فرات، ایران را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: رصد تصاویر ماهواره ای مدیس، حرکت گرد و غبار به سمت ایران از منطقه صحرای آفریقا را نشان نمی دهد و ما با اظهاراتی از این دست کاملا مخالفیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ورود گرد و غبار از صحرای آفریقا را رد کرد

ایران ورود گرد و غبار از صحرای آفریقا را رد کرد