مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-17اقتصادي

بساط خانه مسافرهای غیرمجاز در سرعین برچیده می شود


سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: خانه مسافرهای فاقد مجوز قانونی که در سرعین فعالیت می کنند، با برخورد جدی روبه رو می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا واثقی بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از مراکز اقامتی شهرستان سرعین اظهار کرد: امروز شاهد پلمب ده ها مرکز اقامتی فاقد پروانه بهره برداری در این شهرستان بودیم و این در ایام منتهی به آغاز تعطیلات تابستانی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: صاحبان تعدادی از واحدهای اقامتی و خانه های غیرمجاز در شهرستان سرعین فاقد پروانه بهره برداری بوده و اقدام به پذیرش مسافر می کردند که از این اقدام جلوگیری شد.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین رعایت حقوق مسافران را از برنامه های مأموران گشت مشترک ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اماکن عمومی و جامعه هتل داران و مراکز اقامتی دانست و گفت: رعایت قوانین از سوی صاحبان مراکز اقامتی در سرعین خط قرمز ماست و به هیچ وجه از آن عدول نمی کنیم.

واثقی به صاحبان تمامی مراکز اقامتی توصیه کرد با اخذ پروانه بهره برداری و رعایت تمامی ضوابط به پذیرش مسافر اقدام کنند و واحدهای فاقد پروانه متخلف محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط خانه مسافرهای غیرمجاز در سرعین برچیده می شود

بساط خانه مسافرهای غیرمجاز در سرعین برچیده می شود