مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-17ورزشي

اظهارات استعدادیابی که طارمی را به پرتغال برد/ مهدی لیدر پورتو شد!


یک روزنامه پرتغالی ضمن گفتگو با استعدادیابی که مهدی طارمی را به فوتبال پرتغال برد، از مهاجم تیم ملی ایران به عنوان لیدر نقل و انتقالات باشگاه پورتو نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روزنامه اوجوگو پرتغال گزارشی را از آخرین وضعیت مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو بعد از قهرمانی با این تیم در لیگ پرتغال منتشر و تاکید کرد که طارمی تصمیم گیری درباره آینده خود را به پورتو می سپارد.

این روزنامه با اشاره به رکورد گلزنی طارمی در یک فصل از فوتبال در اروپا و مقایسه آن با دیگر بازیکنان ایران، نوشت: مهدی بهترین گلزن ایرانی در یک فصل در فوتبال اروپا است و یک بازار نقل و انتقالات پرشور را نوید می دهد.

فصل جاری این امکان را به طارمی داد تا سطح بی سابقه ای را تجربه کند.

این مهاجم با به ثمر رساندن 24 گل برای پورتو، بهترین گلزن ایرانی در طول یک فصل شد و رکورد قبلی خود را که 23 گل برای فصل 21-2020 بود را بهبود بخشید.

حتی علی دایی اسطوره ای هم به این اندازه گلزنی نکرده است به طوری که این رکورد مهدی را به یکی از لیدرهای اصلی نقل و انتقالات دراگائو (پورتو) تبدیل می کند.

اوجوگو در این گزارش گفتگویی را هم با ماسیل نتو دوست و واسطه ای که در انتقال طارمی به کشور پرتغال به او کمک کرده بود، انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات استعدادیابی که طارمی را به پرتغال برد/ مهدی لیدر پورتو شد!

اظهارات استعدادیابی که طارمی را به پرتغال برد/ مهدی لیدر پورتو شد!