مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-17اقتصادي

بازداشت 2 نفر از کارکنان فرمانداری شهرستان قدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، وحید گلیکانی فرماندار شهرستان قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز اصلاح ارز ترجیحی و اعلام قیمت برخی از کالاهای اساسی با موارد بسیار محدودی از احتکار کالا در شهرستان قدس مواجه شدیم که با نظارت دقیق و ورود قاطع دستگاه ها در لحظه با موارد کشف شده برخورد قاطع و قانونی شده است.

وی گفت: دستورات لازم برای برخورد سریع و دقیق با افرادی که خود را منتسب به مجموعه فرمانداری می دانستند صادر شد و در موضوع معیشت مردم هم با هیچ شخص، حزب و گروهی مماشات نخواهیم کرد.

فرماندار قدس ادامه داد: در مبارزه با فساد از اطرافیان خود شروع کرده ایم و به محض اطلاع از ارتباطات ناسالم مالی برخی افراد همکار در مجموعه فرمانداری از دستگاه های امنیتی و قضایی درخواست کرده که برخورد لازم را انجام دهند و روز گذشته دو نفر از کارکنان فرمانداری بازداشت شدند.

گلیکانی خاطر نشان کرد: برخی افراد سودجو هم در قالب فروشنده کالا  با هدف قرار دادن معیشت مردم درصدد دور زدن قانون برای بالا بردن قیمت ها و حتی احتکار برخی از کالاهای اساسی هستند که  دستورات لازم برای برخورد قانونی و قاطع با تک تک این افراد صادر شده است.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 نفر از کارکنان فرمانداری شهرستان قدس

بازداشت 2 نفر از کارکنان فرمانداری شهرستان قدس