مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-17فرهنگي

2 پیام به بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر


دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی فتح خرمشهر و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پیام دادند.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، رضا مردانی دبیر جشنواره و مدیر کل منطقه آزاد اروند و حجت الاسلام و المسلمین عادل فریحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به بیست و چهارمین جشنواره ملی فتح خرمشهر پیام دادند.

در پیام رضا مردانی دبیر جشنواره و مدیر کل منطقه آزاد اروند آمده است: به نام خالق هنر جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر برآمده از توان هنرمندان این شهرعزیز و مقاوم بوده که در سال های ابتدایی با بضاعت اندک و با همراهی هنرمندان و فرهنگ دوستان این خطه مقاوم از ایران اسلامی راه اندازی و دنبال شد.

این نهال کوچک که امروز درختی تنومند شده؛ گامی استوار است که جامعه هنری و هنردوست شهرستان خرمشهر در آن زمان آغاز کرد و امروز بعنوان تنها جشنواره در حوزه مقاومت، ایثار و پایداری با 24 سال عظمت و پی در پی رخ نمایی می کند.

بنای این تداوم و سخت کوشی به یادگار ماندن حماسه عظیم و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و روایت رشادت‎ های آن بزرگ مردان در مقابل استکبار است که استقبال خوب عمومی حکایت از موفقیت هر ساله این جشنواره مردمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پیام به بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

2 پیام به بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر