مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-17سياسي

وزارت مردم، جلوه جهاد تبیین و امیدآفرینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی به مناسبت هفته روابط عمومی نوشت: - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: جهاد تبیین در وزارت مردم مقدمه ای است برای اصلاح، تحول و توجه به خواسته های به حق ملت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی به مناسبت هفته روابط عمومی نوشت: امروزه اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است.

با توجه به گستردگی وظایف تعریف شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تقریبا همه اقشار جمعیتی کشور مخاطب فعالیت های این وزارتخانه محسوب می شوند و روابط عمومی های این خانواده بزرگ، با نگاه به گستره هربخش از این فعالیت ها می توانند به عنوان بازوی توانمند فعال در حوزه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، کیفیت عملکرد و اهداف سیاست های کلان این وزارتخانه و نهاد های زیرمجموعه را در اختیار طیف مخاطبان خاص برنامه های مربوطه قرار دهند.

در دست یابی به اهداف عدالت محور دولت مردمی و تاکید رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از بزرگترین ارکان دولت دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت مردم، جلوه جهاد تبیین و امیدآفرینی

وزارت مردم، جلوه جهاد تبیین و امیدآفرینی