مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-17اقتصادي

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، گفت: کالای اساسی به اندازه کافی در استان ذخیره سازی شده است.

- ، عطاالله ابراهیمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشکلی در خصوص تأمین کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، اظهار کرد: دغدغه ای در زمینه تأمین شکر و روغن وجود ندارد چرا که بخشی از این کالاها در استان تولید می شود.

وی به ذخیره سازی گوشت و لبنیات در استان اشاره کرد و ادامه داد: این اقلام به اندازه کافی در استان ذخیره سازی شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه در بین مردم را راهی برای حذف برخی رانت ها عنوان کرد و افزود: اجرای کامل این طرح در نهایت به نفع مردم خواهد بود.

ابراهیمی با بیان اینکه تولیدات کشاورزی در حال حاضر در حال افزایش است، مطرح کرد: با افزایش این تولیدات، عرضه نیز افزایش خواهد یافت که این مهم موجب کاهش قیمت ها خواهد شد وی با اشاره به اینکه تولیدات کشاورزی در استان کافی است، گفت: این تولیدات نیاز مردم چهارمحال و بختیاری را تأمین می کند.

رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سرانه مصرف گندم به صورت متوسط 10 هزار تن است، اعلام کرد: این در حالی است که سالانه 120 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد