مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-05-17سياسي

ایران جزو 5 کشور بشردوست جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، وحید سلیمی ظهر امروز در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه و تجلیل از داوطلبان، امدادگران، جوانان و مربیان برتر جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: در ابتدا می خواهم از شهدا و شهدای مدافع حرم به ویژه 490 شهید امدادگر جمعیت هلال احمر در سطح کشور یادی کنم، آرایش و آسایش امروز ما، مرهون این عزیزان است.

وی افزود: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر دو رسالت اصلی دارد؛ در ابتدا جذب و سازمان دهی داوطلبان در جهت عضویت آن ها که این توفیق را داشتیم با راه اندازی سامانه جامع داوطلبان در این خصوص عملکرد موفقی داشته باشیم.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد: با توجه به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شد، با بهره گیری از شرکت های دانش بنیان در حال توسعه زیرساخت ها در بخش نرم افزار هستیم.

سلیمی ادامه داد: استفاده از ظرفیت داوطلبان و سازمان دهی آن ها به ویژه در پروژه های محرومیت زدا و ارتقای سلامت یکی دیگر از مأموریت های سازمان داوطلبان است.

وی بیان کرد: چهار سالی است سازمان داوطلبان طرحی را در سطح ملی به نام طرح نذر آب شروع کرده که هدفش کاهش تنش آبی در استان های جنوب و جنوب شرقی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزو 5 کشور بشردوست جهان

ایران جزو 5 کشور بشردوست جهان