مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-05-17سياسي

بررسی فعالیت های مستبصرین در نمایشگاه کتاب


نشست بررسی و رونمایی کتاب «به دنبال ستاره ها» ویژه فعالیت های مستبصرین در نمایشگاه کتاب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا نشست بررسی و رونمایی کتاب به دنبال ستاره ها در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور حبیب زمانی محجوب و مهدی عزیزیان برگزار شد.

در این نشست حبیب زمانی محجوب مؤسس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) درباره کارنامه این پژوهشگاه گفت: فروشگاه اسلامی امام صادق 40 قدمت سال دارد که در سال 1359 به عنوان مرکز تحقیقاتی علوم اسلامی در قم تأسیس شد، این مرکز در سال 1375 تبدیل پژوهشکده و در سال 1393 تبدیل به پژوهشگاه شد، سال 1382 انتشارات زمزم هدایت را بر عهده گرفتیم و 3 هزار جلد کتاب از این کتاب ها با مسائل معارف اسلامی و سیاسی است.

مهدی عزیزیان مسئول مذاهب و ادیان پژوهشگاه درباره کتاب به دنبال ستاره ها بیان کرد: در بهمن 1398 سفری پژوهشی به سیستان و بلوچستان داشتم.

در کنار جریانات تکفیری جریان دیگری به نام استبصار هم در آنجا وجود دارد یعنی جریانی که تحصیل کرده های اهل سنت به سمت تشییع راه پیدا می کنند این کتاب محصول این سفر و جریان استبصار است.

وی افزود: در این سفر با افرادی که به سمت تشییع آمده بودند، گفت وگو کردیم، سه محور شامل عوامل استبصار، موانع و مراحل به استبصار رسیدن را که حاصل گفت وگو با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فعالیت های مستبصرین در نمایشگاه کتاب

بررسی فعالیت های مستبصرین در نمایشگاه کتاب