مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-17اقتصادي

سرمایه ام در آتش سوخت اما امیدم نه/ بانوی کارآفرینی که از صفر شروع کردن را بلد است


بانوی کارآفرین فرخشهری کارش را از یک چرخ خیاطی در خانه شروع کرد، یک بار نتیجه تلاش هایش در آتش سوخت اما بلند شد و با امید ادامه داد، امروز خود را موفق می داند و آرزوهای بزرگ در سر دارد.

- گروه چهارمحال و بختیاری زندگی مجموعه ای از مسیرهای گوناگون و جاده های پُرپیچ و خم است، روزهای آفتابی دارد و گاهی هم آنقدر هوا گرفته می شود که هر لحظه منتظر ریزش باران و طغیان سیل هستی.

کسی که زمانی در آرامش و آسایش و رفاه زندگی می کرد و از دغدغه های زندگی اطلاعی نداشت دست تقدیر او را وارد یک زندگی پُرتلاطم کرد که مشکلات امانش را بریده و هر روز ذره ای از امید باقیمانده اش را از دست می داد و دیگر هیچ امیدی به زندگی نداشت.

افسرده شده بود تا اینکه تصمیم خود را گرفت و جنگ با مشکلات را آغاز کرد.

 خواستن توانستن است بر روی چند تکه کاغذ نوشتم خواستن توانستن است و کاغذها را در چند قسمت از خانه چسباندم، با کمک خانواده ام مشغول بافتن یک فرش شدم آن زمان چیزی از بافتن فرش بلد نبودم اما تلاشم را کردم و با تمام سختی ها فرش را تمام کردم آن را فروختم و با پولش هزینه خرید یک چرخ خیاطی را دادم.

تمام تلاش و باورم با یک جرقه دود شد و به آسمان رفت بعد از آن تمام تلاشم را برای زندگی کردم به چند تولیدی سر زدم و سفارش کار می گرفتم در خانه می دوختم و چند روز بعد تحویل می داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه ام در آتش سوخت اما امیدم نه/ بانوی کارآفرینی که از صفر شروع کردن را بلد است

سرمایه ام در آتش سوخت اما امیدم نه/ بانوی کارآفرینی که از صفر شروع کردن را بلد است